FETE – UGT recorrerà la resolució que modifica els requisits per obtenir els perfils professionals dels llocs de treball específics

aulaLa FETE – UGT de Catalunya recorrerà la resolució ENS/1128/2016 del 26 d’abril, dels perfils professionals dels llocs de treball específics en centres educatius públics dependents del Departament d’Ensenyament.

La publicació de la resolució modifica substancialment els requisits per obtenir els perfils professionals dels llocs de treball específics, com ara els CAEPS (Centres d’Atenció Educativa Preferent). Això suposa que aquells professionals que l’any passat van acreditar la seva idoneïtat amb els criteris que va establir el mateix Departament, perdran ara aquesta acreditació i hauran de tornar a sol·licitar-la complint amb els nous requisits.

Un cop més el Departament d’Ensenyament castiga els seus treballadors amb la seva incompetència i manca de planificació. Per tot això, la FETE – UGT de Catalunya anunciem que presentarem un recurs per exigir que aquells professionals que van adquirir la idoneïtat abans de la publicació de la resolució ENS/1128/2016 puguin conservar-la.