Fira de Barcelona acomiada 11 treballadors, tot i tenir beneficis

fira-barcelonaEl comitè ha denunciat l’empresa davant Inspecció de Treball i no descarta mobilitzacions durant el Mobile World Congress

Fira de Barcelona passa a engrossir la llista de les empreses que, tot i tenir beneficis, s’aprofita de la reforma laboral i acomiadarà 11 treballadors el proper dia 28 de febrer amb una indemnització mínima. Aquests treballadors tenen una mitjana de 50 anys i porten a l’empresa més de 20.

Fira de Barcelona, un dels motors econòmics de Catalunya, no compta en la seva nova organització amb aquestes persones al·legant que no compleixen amb els requisits professionals. Aquest procés de reorganització (que han anomenat Growing) ha comportat fins a l’últim moment de manera oculta un procés intern de selecció en el qual la plantilla s’ha vist immersa en una competició entre companys i companyes per aconseguir mantenir el lloc de treball.

El comitè d’empresa, format per la UGT i CCOO, va denunciar dimecres passat l’empresa davant la Inspecció de Treball i avui ha presentat a la direcció una sèrie de propostes per recol.locar els 11 treballadors. Els sindicats no descarten mobilitzacions durante el congrés de telefonia mòbil MWC.