Fitxes de prevenció sobre vigilància de la salut I i II

Fundacion Prevencion Riesgos LaboralesTens a la teva disposició dos fitxes de prevenció sobre vigilància de la salut.  A la primera fitxa podràs trobar informació sobre el que estableix la Llei de prevenció sobre el dret de l’empresa de posar la vigilància de la salut a disposició dels treballadors i el conseqüent dret del treballador. També es parla del principi de voluntarietat limitada per el treballador, de la confidencialitat dels resultats, de la periodicitat dels exàmens mèdics, així com en quins casos s’han de realitzar. La segona fitxa es centra en el principi de voluntarietat limitada, i es concreten els casos en que la vigilància de la salut no és voluntària per els treballadors, com és el cas quan està establert a disposicions legals dirigides a protegir de riscos específics.

La difusió d’aquestes fitxes, elaborades per UGT Confederal, s’inclou dins del projecte finançat per la Fundación para la Prevención de Riesgos Laborales (AT-0034/2014)

La vigilancia de la salud: deber del empresario-derecho del trabajador
231.1 KiB, 791 descàrregues

Detalls Descarrega l'arxiu