Formació

• Formació ocupacional

idfo La formació ocupacional i professional la realitza l’Institut per al Desenvolupament de la Formació i l’Ocupació de la UGT de Catalunya (IDFO), que va orientat cap a treballadors i treballadores en actiu i desocupats, per tal de millorar les seves habilitats professionals. Pots consultar tota la seva oferta formativa a la web de l’IDFO.

• Formació Sindical

Aquests cursos són per a delegats de comitès d’empresa, delegats de personal i delegats sindicals. Per a inscriure’t, heus d’enviar-nos una Sol.licitud de participació (Ánnex 1) juntament amb fotocòpies de 1) el teu DNI,  i 2) la teva última nòmina. El termini límit per a inscriure’t a un curs és 5 dies laborables abans del primer dia del curs al que desitges inscriure’t. Recorda que el nombre de places és limitat. Per inscriure’t a cursos realitzats fora de Barcelona, has de trucar al lloc on és realitza el curs. Per a més informació, comunica’t amb nosaltres. Gràcies.

Formació Sindical de la UGT de Catalunya
Rambla del Raval , 29 – 35
Tel 93 268 78 36 • Fax 93 310 05 71
a/e: fsindical@catalunya.ugt.org

web: Inscripció a la Pagina web de Formació Sindical

Tambè et pots inscriure als cursos , omplint la següent Sol.licitud de participació o Annex-1 , que et posem a continuació i enviant-la per fax al lloc on es realitzi el curs .

Annex1_-_Sol.licitud_de_participaci_CP2010__RECT_.pdf  bytes

Podeu veure els Objectius i Continguts dels Cursos de Formació Sindical del 2010 anant al següent link que indiquem a sota ( l’arxiu està en pdf ) :

Objectius i Continguts Cursos de Formació Sindical Pla 2010

Pots consultar els cursos de Formació Sindical en l’apartat  – Agenda – d’aquesta Web