Future Pipe S.A. deixa els treballadors al carrer i sense panera de Nadal

L’empresa Future Pipe, S. A., dedicada a la fabricació de tubs, passarà dels 127 empleats que tenia l’1 de setembre de 2019 a 11 treballadors i treballadores. Extingeix el contracte de 116 empleats dels centres de treball que la companyia té a Ejea de los Caballeros (Saragossa) i a Barcelona, després d’arribar a un acord econòmic amb la UGT i CCOO en el marc del procediment d’acomiadament col·lectiu instat per l’empresa el mes de setembre de 2019 i amb una aplicació fins a març de 2020. Des de 2013, aquesta empresa pertany a un grup inversor de Dubai, i la multinacional, al·legant la no viabilitat de les fàbriques, ha aprofitat per a deslocalitzar-les.

Des de fa més d’una dècada, en aquestes dates, la companyia  donava a la plantilla la panera de Nadal. Però, aquest any, sense cap explicació, Future Pipe arrabassa als seus empleats aquest dret.

El malestar de la plantilla és generalitzat, i no entén la falta de sensibilitat de l’empresa negant-los el dret a la panera de Nadal, i més quan aquest Nadal és, per a la majoria de treballadors i treballadores, l’últim que treballaran a la companyia.

Els representants dels treballadors lamenten profundament la conducta de la Direcció, perquè a última hora i amb aquest gest sembla que oblidi la dedicació i compromís que els seus empleats han mostrat amb aquesta companyia fins a l’últim dia.