Gerabox (grup SEAT) acomiada 3 treballadors, cap d’ells directiu

seat01.jpg
La plantilla paralitza la planta d’El Prat de Llobregat en protesta per l’acomiadament selectiu per "baix rendiment"

La UGT de Catalunya denuncia que la direcció de Gearbox (Grup Seat) ha acomiadat aquest matí 3 treballadors de la seva fàbrica dEl Prat de Llobregat , amb l’excusa de "baix rendiment". Aquests acomiadaments s’engloben dins de la mesura anunciada la setmana passada per la direcció de Seat d’acomiadar 300 comandaments intermitjos i directius.

Tal i com ha succeït en la resta de plantes del grup, i com ha denunciat el nostre sindicat, aquests acomiadaments no són de directius. En el cas de Gearbox, els acomiadats són un treballador extraconveni i dos treballadors de manteniment. Aquests acomiadaments se sumen a les 11 prejubilacions forçoses que es van produir la setmana passada.

Actualment, la producció de la planta de Gearbox a El Prat de Llobregat està parada en protesta per aquests acomiadaments. Aquesta situació podria afectar les plantes de Skoda, Volkswagen i Audi a les quals Gearbox subministra les seves caixes de canvis.
{mxc}