Gran èxit de seguiment en la primera jornada de vaga al sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya

UGT-FESMC han convocat cinc dies de vaga pel bloqueig del conveni col·lectiu: 8 de Març, 3 i 4 d’abril i 14 i 15 de maig

UGT-FeSMC valoren com un gran èxit de seguiment la primera jornada de vaga de 24 hores al sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya que està tenint lloc avui, 8 de març. El sector està pràcticament aturat amb exemples tant destacats com l’Aeroport de Barcelona, SEAT, Nissan, grans hospitals, col·legis i dependències de molts ajuntaments. UGT-FESMC han convocat 5 dies de vaga en el Sector de Neteja d’Edificis i Locals de Catalunya, els dies 8 de Març, 3 i 4 d’abril i 14 i 15 de maig, a causa del  bloqueig de les negociacions del conveni col·lectiu.

La convocatòria de vaga està fonamentada en què les treballadores i treballadors del sector no poden seguir perdent poder adquisitiu, ni renunciar a drets ja aconseguits i establerts en el conveni, tractant-se d’un sector cada vegada més precari a causa de la gestió d’algunes empreses.