Gran manifestació unitària dels cossos de seguretat de Catalunya

mossos1

Els sindicats de bombers, presons, agents forestals i Mossos d’Esquadra convoquen una gran mobilització per al 29-D

Tots els sindicats presents als cossos de seguretat de la Generalitat de Catalunya –Mossos d’Esquadra, Bombers de la Generalitat, personal penitenciari i agents forestals- anunciaran demà, 28 de desembre, en roda de premsa, la convocatòria d’una gran manifestació que tindrà lloc el dijous 29.

La manifestació, que durà per lema ‘Cossos especials en lluita. Amb la seguretat pública no es juga’, sortirà a les 17:30 hores de plaça Urquinaona i acabarà a la plaça Sant Jaume.

Amb aquesta convocatòria, totes les organitzacions sindicals presents als diferents col·lectius que conformen els cossos de seguretat de la Generalitat de Catalunya volen mostrar de manera unitària el seu rebuig contra les brutals mesures endegades pel govern de la Generalitat, que no només suposen una importantíssima retallada de les condicions laborals dels empleats públics, sinó que afecten directament els drets socials de tots els ciutadans i ciutadanes. Tanmateix, els sindicats convocants defensaran demà a la roda de premsa el model de seguretat pública catalana i els serveis públics de qualitat.

Intervindran a la roda de premsa un portaveu sindical de cada col·lectiu convocat a la mobilització.

Roda de premsa cossos de seguretat Generalitat

DIA: 28 de desembre de 2011.
HORA: 11 hores.
LLOC: Centre Cívic La Sedeta. c/ Sícilia, 321. Barcelona