Grupo Jorge reconeix l’error i readmet els tres treballadors que va acomiadar dijous

Axparia Trade S.L., societat mercantil del Grupo Jorge, ha comunicat als tres treballadors que va acomiadar dijous, entre els quals es troba el secretari general i la secretària d’Organització de la secció sindical de la UGT i afiliats de la FICA UGT Terres de Lleida, que els readmet als seus llocsde treball, al reconèixer que la decisió de fer-los fora va ser un error.

“El seu acomiadament disciplinari és un error i la seva baixa a la Seguretat Social ja estat anul·lada. Per aquest motiu ja es pot reincorporar al seu lloc de treball, des del moment en que rebi aquesta comunicació, sense que se li descompti cap import del seu salari, entre el 17 de gener i el dia de la seva reincorporació”. Amb aquestes paraules, Axparia Trade ha comunicat les persones afectades aquesta decisió.

Tot i aquest canvi, Antonio Rodríguez, secretari general de FICA UGT Terres de Lleida, ha confirmat que seguiran endavant amb la vaga de treballadors fixada per als dies 25, 26, 27, 28, 29, 30 i 31 de gener i el dia 1 de febrer. Una aturada a la qual estan convocats més d’un centenar de persones. L’objectiu final és acabar amb els incompliments de conveni per part d’Axparia Trade S.L.