Guanyem per primera vegada les eleccions sindicals a l’Ajuntament de Granollers

La UGT de Catalunya ha guanyat per primera vegada les eleccions sindicals celebrades ahir a l’Ajuntament de Granollers (Vallès Oriental), tot obtenint la majoria tant a la Junta de Personal (funcionaris) com al Comitè d’Empresa (personal laboral).

A la Junta de Personal la UGT trenca l’empat que des de fa vuit anys mantenia amb CCOO i augmenta la seva representació en 1 delegat. La resta de sindicats es mantenen en posicions semblants a les obtingudes fa quatre anys entre els funcionaris de l’Ajuntament, i destaca l’entrada de CGT amb 2 delegats. Així, la Junta de Personal queda formada de la següent manera: UGT 5 delegats, CCOO 4, ASTEM 4, CGT 2 i SPPM 2.

Pel que fa al Comitè d’Empresa, el nostre sindicat ha aconseguit 5 delegats. Respecte a les eleccions anteriors, afegim un nou representant, mentre CCOO -que ostentava la majoria- perd 2 delegats i CGT obté per primer cop representació. El Comitè d’Empresa queda format per 5 delegats de la UGT, 4 de CCOO, 2 d’ASTEM i 2 de CGT.

L’Ajuntament de Granollers ocupa 302 treballadores i treballadors laborals i 525 funcionàries i funcionaris. La participació ha estat del 55% entre el personal laboral i del 71% entre el personal funcionari.