Hem d’aturar un desnonament a Les Franqueses del Vallès!

dacio-pagamentAjuda’ns a aturar un desnonament! Aquest dijous, 12 de juliol, la UGT del Vallès Oriental ens trobarem per intentar impedir, juntament amb la Plataforma d’Afectats per les Hipoteques de Granollers, el desnonament d’una familia amb tres fills petits de Les Franqueses del Vallès.

Cal que siguem molts, cal que fem força i no permetem que, un cop més, els bancs, causants de la crisi, de la bombolla immobiliària i receptors de milers de milions d’euros que pagarem entre tots, deixin al carrer una família amb un deute de per vida, mentre l’entitat financera es queda amb un pis buit i tancat.

Et necessitem! Ens trobarem a les 8.45 hores davant del local de la UGT de Granollers (carrer d’Esteve Terrades, 30) o a les 9 hores davant de l’habitatge (carrer de Girona 302, Les Franqueses del Vallès).

I et recordem que estem recollint signatures per presentar al Congrés dels Diputats una Iniciativa Legislativa Popular per la dació en pagament amb caràcter retroactiu, per la paralització dels desnonaments i pel lloguer social. Trobaràs més informació al web www.quenotehipotequenlavida.org.

Comptem amb tu!
Perquè són temps d’Unió i de Solidaritat.