Històrica majoria absoluta de la UGT a les eleccions al grup SEAT

seat01

La UGT aconsegueix la majoria absoluta a 4 dels 5 centres del Grup Seat, i per primera vegada,
a Martorell i a Zona Franca

Avui s’han celebrat les eleccions sindicals al Grup Seat, i la UGT de Catalunya n’ha sortit la guanyadora absoluta en els comicis, obtenint la majoria absoluta al comitè intercentres. Es tracta d’uns resultats històrics, perquè per primera vegada el nostre sindicat també ha aconseguit la majoria absoluta als centres de Martorell i de la Zona Franca.

La composició del comitè intercentres ha quedat de la següent manera:

UGT 7 delegats
CCOO 4 delegats
CGT 2 delegats

En les eleccions de l’any 2007, la composició del comitè era de 6 representants per UGT, 4 per CCOO, i 3 per CGT.

Per centres de treball, els resultats han estat els següents:

A Martorell, amb majoria absoluta de la UGT, el nostre sindicat augmenta la representació en 1 delegat més, tot i que al comitè s’han escollit 6 delegats menys que fa 4 anys (queda amb 39 representants, front els 46 que hi havia fins ara):

UGT 22
CC OO 11
CGT 6

A la Zona Franca, majoria absoluta de la UGT:

UGT 12
CGT 5

Al Centre Tècnic, majoria absoluta de la UGT:

UGT 13
CCOO 5
SINDICAT DE QUADRES 3

A Recanvis, majoria absoluta de la UGT:

UGT 7
CCOO 6

A GEARBOX, majoria simple de la UGT,que puja 1 delegat respecte els comicis anteriors

UGT 11
CGT 6

La UGT de Catalunya valora molt positivament tant els resultats com la participació, del 85% de la plantilla. Pel sindicat són uns resultats històrics perquè dónen la majoria absoluta a 4 dels 5 centres del grup, alhora que per primera vegada, la UGT desbanca amb majoria absoluta la resta de forces als centres de Martorell i de la Zona franca.

Els resultats també cal valorar-los com un reconeixement a la feina feta per la UGT a SEAT i als esforços que ha dedicat per a preservar l’ocupació. El nostre sindicat continuarà treballant com fins ara, amb humilitat.