III Cursa solidària pel Treball Digne de la UGT de Catalunya

cursaEls fons recollits es destinaran a la ‘lluita d’Arnau’ i la investigació del càncer infantil a Sant Joan de Déu

Aquest matí s’ha presentat en roda de premsa laIII Cursa solidària pel Treball Digne a Parets del Vallès. Com cada any, en el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne, la UGT de Catalunya organitza pel proper diumenge, 9 d’octubre, la tercera edició d’aquesta cursa.

A la presentació d’aquest any han intervingutCamil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya; Sergi Mingote, alcalde de Parets del Vallès; Òscar Riu, secretari comarcal de la UGT del Vallès Oriental, i la mare de l’Arnau, Irene Navarro. Clicant aquí podeu trobar una fotografía de la presentación.

Aquest any la recaptació es destinarà, com l’any passat, a la “Lluita d’Arnau”(http://www.lalluitadarnau.com) i a la línia d’investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu sobre la histiocitosi i el càncer infantil.

El nostre principal objectiu amb aquesta cursa, amb la marxa popular, i les altres activitats com la donació de sang i la marató de dance fitness és reivindicar els drets laborals i donar a conèixer la importància d’aquests aconseguint la implicació ciutadana.

Us recordem que la cursa s’iniciarà a les 10 hores des del Pavelló Municipal d’Esports de Parets del Vallès, i la marxa popular començarà cinc minuts després d’aquesta. Les inscripcions es podran fer viawww.ugt.cat o www.championchip.cat

III Cursa Solidària pel Treball Digne

Dia: diumenge, 9 d’octubre de 2016

Hora: 10 hores