Impuls a la creació de la Plataforma en defensa de la sanitat pública del Baix Llobregat

catalunya-socialEl Fòrum Social del Baix Llobregat a la seva darrera reunió va aprovar impulsar la creació de la Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública del Baix Llobregat.

La plataforma hauria d’esdevenir l’eina de coordinació de les lluites que es vénen desenvolupant a la comarca per part de moltes entitats i ciutadania, i com diu el manifest promotor, defensar una sanitat pública d’accés universal i de qualitat i, per tant, el manteniment de recursos tant materials com humans, de les ràtios assistencials i dels drets sociolaborals dels treballadors i les treballadores.

El Fòrum Social del Baix Llobregat exigeix un canvi radical en les polítiques del Departament de Salut i l’abandonament de les retallades pressupostàries.

El manifest resta obert als suports de totes les entitats de la comarca que vulguin lluitar pels mateixos objectius. En pròximes setmanes es concretarà la realització d’actes públics de presentació.

El Fòrum Social del Baix Llobregat agrupa a les següents entitats del Baix Llobregat: CCOO, UGT, PSC, ICV, EUiA, ERC, FAVCO, FAVBAIX, FAMPA, FAPAC, Unió de Pagesos, Fundació Marianao, Coordinadora contra la Marginació, Acció Jove, Avalot – Joves de la UGT de Catalunya, JSC, AJEC, JovesUPC i AFP.