HUSA no paga els treballadors de l’Hotel Masia Bach de Sant Esteve Sesrovires

husaLa plantilla farà vaga i es manifestarà els dies 25, 26 i 27 de febrer

El luxós Hotel Masia Bach de Sant Esteve Sesrovires (Baix Llobregat), pertanyent a la Cadena HUSA, no paga salaris des de fa mesos. A més, vénen d’un procés de més d’un any d’endarreriments en el pagament de les nòmines. Aquesta situació asfixiant va portar el passat dijous a què, per unanimitat de tota la plantilla a excepció del director, es decidís convocar tres dies de vaga i manifestacions, així com una concentració que es portarà a terme el darrer dia de vaga.

Les mobilitzacions es produiran de la següent manera:

CEls dies 25, 26 i 27 de febrer de 2013 els treballadors i treballadores faran vaga i es manifestaran des de l’Hotel de la cadena HUSA Illa Diagonal (Avinguda Diagonal, 555, Barcelona) fins a la seu social de l’empresa (c. de Sabino de Arana, 28), on finalitzarà amb una concentració. Les manifestacions es realitzaran des de les 11 a les 13 hores d’aquests tres dies.

CEl dia 28 de febrer, també en l’horari previst de les 11 a les 13 hores, es realitzarà una concentració a l’Hotel Juan Carlos I (Avinguda Diagonal, 661-671, Barcelona).

Les situacions de les 30 famílies afectades és, actualment, dramàtica, no només per les quantitats que se’ls hi deuen, sinó per què estan patint endarreriments en els pagaments dels seus salaris des del mateix moment en què la Cadena HUSA va assolir la gestió de l’hotel en règim d’arrendament al mes de juliol del 2011.

La UGT de Catalunya exigeix a la Cadena HUSA que pagui amb urgència els salaris dels seus treballadors i treballadores. En aquest moment aquest ha de ser el seu únic objectiu, i si no ho fa la el nostre sindicat continuarà recolzant els treballadors i treballadores i perllongarà les mesures que calguin a fi d’aconseguir-ho.