Informe “L’atur juvenil, el negoci de la crisi”

estafaL’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya ha presentat un informe que denuncia el perill de la profileració d’ofertes de feina fraudulentes

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya ha presentat ‘L’atur juvenil, el negoci de la crisi’, on alerta del perill que suposen els fraus en les ofertes de feina a què accedeixen diàriament els i les joves del país.

L'atur juvenil, el negoci de la crisiL’atur juvenil, el negoci de la crisi

Des de l’Avalot denunciem que estem farts que s’utilitzi la desesperació de molts i moltes joves que busquen feina –actualment l’atur juvenil supera el 57%- per fer negocis.

En aquest sentit, l’informe denuncia quins són els principals tipus de frau amb què es poden trobar els i les joves que optin a un lloc de treball (captació fraudulenta de dades personals, centre de formació fraudulents, ofertes amb finalitat lucrativa, feines que en realitat són altres feines, teletreball fraudulent, estafes piramidals) i presenta els nostres consells pràctics per evitar-los, així com el curs legal que seguirem amb aquells ofertes fraudulentes que detectem.