Inici del primer curs del programa PROFIT Supermercats a la UGT

CONDIS

La seu de la UGT de Catalunya ha acollit avui el primer curs del Programa PROFIT Supermercats per a futurs treballadors i treballadores de l’empresa Condis, que continuaran durant el mes d’octubre, novembre i desembre amb la col·laboració de la Central d’Empreses Distribuïdores d’Alimentació de Catalunya (CEDAC).

Profit és un programa coordinat per la Secretaria de Comerç i Turisme de la Generalitat de Catalunya, en el qual hi col·labora la UGT de Catalunya, que té com a objectiu formar els treballadors i les treballadores en les tècniques de serveis especifiques del seu ofici i a l’hora inclou formació de la llengua catalana.

Des de que va néixer el projecte, ara fa dos anys i mig, la Federació de Comerç, Hostaleria, Turisme i Joc de la UGT de Catalunya ha col•laborat activament en la impartició dels cursos, que es van iniciar al sector de la restauració, posteriorment al sector de cambrers/eres de pis i botigues de moda, i que es posen en marxa ara al sector de supermercats, aconseguint que uns 3.200 treballadors s’hagin format a través d’aquests cursos.

La Federació de Comerç, Hostaleria, Turisme i Joc ha reivindicat en tot moment la necessitat de comptar amb treballadors professionals que prestigiïn els nostres sectors i millorin les nostres condicions laborals. Aquesta professionalització s’aconsegueix mitjançant la formació, per això la UGT de Catalunya participarà en tot moment, en programes, com el PROFIT, que són una eina dirigida a assolir aquest objectiu.