Inspecció de Treball dona la raó a UGT FICA de Catalunya i reconeix que la manca de mesures de seguretat a IQOXE va ser la causa de la mort d’un treballador el passat mes de juliol

Font: ACN

El passat 8 de juliol va produir-se un accident fatídic a la planta d’Emulsions Polimèriques d’IQOXE (Tarragona), que va acabar amb la vida d’un treballador de l’empresa de serveis Dominion, que hi prestava els seus serveis professionals per compte d’altri. El 10 de juliol, l’equip de salut laboral de la UGT FICA de Catalunya va registrar una denúncia a Inspecció de Treball on indicava i demostrava l’incompliment de la normativa vigent en matèria de seguretat i salut a la feina en aquest centre de treball.

Ahir al vespre, la Inspecció de Treball va emetre el seu informe sobre la denúncia presentada pel nostre sindicat i, tal com argumentàvem, reconeix que la manca de mesures de seguretat i salut laboral denunciades van provocar els fets que van causar l’accident mortal del mes de juliol.

Des de la UGT FICA de Catalunya continuarem treballant per eradicar la xacra social de la sinistralitat laboral i seguirem treballant per garantir el compliment de la normativa vigent a tots els centres de treball.