Jornada de debat metropolità ‘Progrés i drets de ciutadania. Diàleg social’

Demà divendres, 13 de desembre, a partir de les 9.30 hores, a la sala 11 del primer pis de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), els sindicats UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona organitzem la jornada de debat metropolità “Progrés i drets de ciutadania. Diàleg Social”.

L’objectiu de la jornada és debatre sobre el paper d’administracions i agents socials i econòmics per l’assoliment d’objectius compartits, estratègics, de millora de les condicions de vida de la població en un entorn metropolità com el de Barcelona, que necessita coordinació i entesa.

A l’obertura participaran Olga Requena, de CCOO del Barcelonès Nord, i Raquel Gil, comissionada de Promoció de l’Ocupació i Polítiques contra la Precarietat de l’Ajuntament de Barcelona. La cloenda (13.30 hores) anirà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Camil Ros, secretari general d’UGT de Catalunya; i Jaume Collboni, primer tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona.

Podeu accedir al programa complet a internet clicant aquí