Jornada dels Gabinets Jurídics de UGT i CCOO sobre normativa laboral després de les reformes laborals

Participaran en la inauguració Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego, i clourà la jornada el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig

Els gabinets jurídics de la UGT i CCOO de Catalunya organitzen demà dimarts, 8 d’octubre, la jornada “Les normes comunitàries i de l’OIT després de les darreres reformes laborals”. La jornada tindrà lloc a l’Auditori de la Ciutat de la Justícia de Barcelona i abordarà la creixent incidència de la normativa comunitària i internacional a l’àmbit de les relacions laborals al nostre país.

Hi participaran ponent provinents, entre d’altres, del Tribunal Suprem i del TSJC, així com de l’àmbit universitari. Alguns dels temes que es tractaran són la vulneració de la Carta Social Europea per les reformes laborals, mecanismes jurisdiccionals de tutela, el principi de no discriminació a l’àmbit europeu, la regulació de l’acomiadament col·lectiu o la  jurisprudència comunitària en matèria laboral.

A la inauguració participaran el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez; el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego; el secretari general de Justícia de la Generalitat de Catalunya, Enric Colet, i el director de l’Oficina de la Comissió Europea a Barcelona, Ferran Tarradellas. A la tarda clourà Felip Puig, conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Trobareu el programa de la jornada al següent enllaç: