Jornada Europea d’Acció 29/2/2012 . Per l’Ocupació i la Justícia Social!

Mani_BCN_20120229__www

El passat dia 29 de febrer a Catalunya vam sortir al carrer per oposar-nos a les mesures d’austeritat que es volen implementar a través del tractat internacional que consagra l’austeritat fiscal i que limita el dèficit al 3%.

Una de les moltes accions que es van dur a terme  per tal de visualitzar l’acció europea va ser la participació d’una delegació de sindicalistes catalans de la UGT de Catalunya, CCOO i l’USOC a la manifestació de Montpeller  que va aplegar al voltant de 4000 persones.

A la tarda van ser els sindicalistes de la CFTC, CGT i UNSA de Languedoc Roussillon i Midi Pirineus,  els que es van desplaçar a la manifestació de Barcelona on sota el lema de “ja n’hi ha prou, per l’ocupació i la justícia social”, van desfilar per la via Laietana. Al final de la mateixa el company François Pougault de la CSI Piremed va llegir el manifest.

L’objectiu era demanar un canvi de rumb davant les polítiques econòmiques orientades exclusivament a la reducció del dèficit públic i fer propostes per fomentar el creixement.