Jornada europea en defensa dels serveis públics

no-to-austerityEl comitè executiu de la federació sindical europea dels serveis públics (FSESP) organitza el 30 de novembre, una jornada d’acció conjunta a tota Europa contra l’austeritat i en defensa d’una Europa social. Aquesta data coincideix amb el Consell dels ministres de finances a Brussel·les i amb el comitè de l’ocupació que tindrà lloc l’endemà.

La FSESP és la federació més gran de la Confederació Europea de Sindicats. Vuit milions de treballadors dels serveis públics i més de 275 organitzacions en formen part. Representa a treballadors dels sectors de l’energia, de l’aigua, dels residus, dels serveis socials i de la sanitat, així com de l’administració local i regional a tota la Unió Europea inclosa la part oriental.

En el marc d’aquesta jornada la UGT de Catalunya i la CGT Languedoc Roussillon, amb les seves respectives federacions de serveis públics, participaran en una acte reivindicatiu a les 11:00h a Perpinyà, en defensa dels serveis públics i contra l’austeritat.