Jornada «Nanotecnologia i PRL: els delegats i delegades de prevenció davant els reptes tecnològics»

En commemoració del Dia Mundial de la Seguretat i la Salut en el Treball la UGT de Catalunya organitza una jornada sobre nanotecnologia i prevenció de riscos laborals. Aquesta jornada pretén dotar als assistents dels conceptes bàsics sobre què és la nanotecnologia, els seus principals usos i la gestió de la prevenció de riscos laborals en nanotecnologia, normativa, avaluació de riscos, mesures de prevenció, vigilància de la salut, etc. Com a delegades i delegats de prevenció hem d’estar al dia per poder millorar les condicions de treball en l’empresa: la nanotecnologia no és cosa del futur sinó del present.

Quan: Dijous, 26 d’abril de 2018, de 9 a 12 h

On: Sala Brigades Internacionals. Rambla Santa Mònica,10, Barcelona

Inscripció prèvia imprescindible: 93 329 8273 o sindical@catalunya.ugt.org

Després de la jornada, a les 13h a la Plaça Sant Jaume,  farem un acte conjunt amb CCOO per reivindicar el treball segur com a forma de garantir el dret a la salut de les persones treballadores i recordarem als 54 treballadors i treballadores que van perdre la vida a la feina i els 30 van morir en accidents en anar i tornar a treballar a Catalunya durant l’any 2017. Denunciem aquestes xifres que considerem inacceptables per una societat on es valora la vida humana. No volem que aquestes morts caiguin en l’oblit i continuarem lluitant per defensar la salut i la vida de les persones i fer visibles totes les situacions de precarietat existents al mercat laboral en particular per la falta de prevenció de riscos laborals.