Jornada sobre els tractats de lliure comerç TTIP, CETA i TISA i l’amenaça sobre els drets laborals i el sistema social europeu

ttip_2-3

Demà, a les 10 hores, al Pati Llimona de Barcelona

La UGT de Catalunya organitza demà divendres 21 d’octubre, a partir de les 10 hores un seminari sobre el TTIP, el CETA i el TISA, en el marc de la setmana de mobilitzacions contra la pobresa, la desigualtat i els tractats de lliure comerç.

La jornada, que tindrà lloc al Pati Llimona, té per objectiu debatre a tres escales d’afectació -global i europea, estatal i nacional- sobre quines són les conseqüències de la negociació i possible ratificació d’aquests tractats per part del govern espanyol, les accions sindicals conjuntes a escala europea i les amenaces que suposa per als drets dels treballadors i del sistema social europeu.

El programa és el següent:

• 10h. Obertura, a càrrec de Laura Pelay, vicesecretària general d’Àrea Externa de la UGT de Catalunya.
  • “El Brèxit: com pot afectar la negociació i la signatura del TTIP?”, a càrrec de Carme Colomina, periodista del diari ARA i investigadora associada al CIDOB.
  • “El CETA, el TISA, el TTIP i les seves conseqüències”, a càrrec de Jesús Gallego, secretari d’Internacional de la UGT Confederal.
  • “Ciutats lliures de TTIP”, a càrrec de Pablo Sánchez, assessor de Justícia Global i Afers Exteriors de l’Ajuntament de Barcelona.
  • “Campanyes que s’estan duent a terme en aquest àmbit”, a càrrec de Lucia Bárcena, de la Plataforma “Catalunya No al TTIP”.
  • 13h. Cloenda, a càrrec de Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya.

Jornada sobre el TTIP, el CETA i el TISA

DIA: divendres, 21 d’octubre de 2016

HORA: 10 hores

LLOC: Pati Llimona (carrer de Regomir, 3, Barcelona).