Jornades de la UGT FICA de Catalunya per exigir un treball al camp digne

La jornada-col.loqui, on es projectarà el documental ‘El cost de la fruita’ i en debatrem amb la directora, tindrà lloc el proper dimarts, 21 de setembre, a la Sala Jaume Magre

UGT FICA de Catalunya organitza el proper dimarts, 21 de setembre, a les 10 h, una jornada-col.loqui a Lleida i per abordar la problemàtica del sector del camp. La jornada s’emmarca en la campanya ‘Fruita sense frau’ endegada pel nostre sindicat i comptarà amb la participació de Xavier Perelló, secretari general de la UGT FICA Terres de Lleida, i Alícia Buil, secretària del sector agroalimentari de la UGT FICA de Catalunya, que atendran els mitjans de comunicació abans de l’inici de la jornada (a les 9:30 h).

En acabada la presentació es projectarà el documental ‘El cost de la fruita’, que retrata la lluita per la supervivència dels temporers immigrants que treballen recollint fruita a les comarques de Ponent i viuen en una situació d’extrema precarietat, així com la lluita dels petits pagesos per sobreviure en un mercat globalitzats. Posteriorment tindrà lloc  l’entrevista-col·loqui amb la directora del documental, Clara Barbal.

El secretari general de la UGT FICA de Catalunya, Antonio J. Rudilla, clourà la jornada.