Jornades sobre la bioseguretat en l’àmbit sanitari

metgeDemà dimecres, a les 9.30h, a l’Hospital de la Vall d’Hebron

El termini màxim per aplicar la Directiva 2010/32/UE és al maig del 2013 i per aquest motiu des de la Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya s’organitza una jornada per parlar de la seguretat envers determinats procediments que comporten riscos en la utilització d’instrumental tallat i punxant en el món sanitari. A més, l’accidentalitat en la sanitat, relacionada amb la bioseguretat, segueix sent excessivament alta i comporta uns costos econòmics i socials cada cop menys acceptats.

Per això, demà dimecres es presenten tres meses per parlar de la prevenció de lesions per objectes tallants i punxants –a les 10.30h-, es donarà una segona visió per part de l’administració sobre quins passos cal adoptar per assolir un nivell òptim d’implementació de la norma – 11.45h- i es parlarà d’algunes experiències en l’ implementació de la normativa europea sobre bioseguretat -12.30h-. La clausura de la jornada serà a les 13.45h.

L’objectiu d’aquesta jornada és reforçar la importància de la prevenció per tal de garantir la seguretat i la salut de les persones treballadores en aquest àmbit.

Programa de la jornada