Josep M. Àlvarez encapçala la única candidatura al Secretariat Nacional que es vota aquesta tarda

carnero2S’han presentant les diverses candidatures del XIVè Congrés de la UGT de Catalunya, la proposta del Secretariat Nacional l’encapçala Josep M. Àlvarez i us deixem els companys que incorpora la proposta. També s’han presentat les candidatures al Comité de Control Econòmic i Síndics del Delegat i Defensor de l’Afiliat. El conjunt de candidatures poden ser consultades a la web del XIVè Congrés.

alvarezJosep M. Àlvarez i Suàrez Secretari General Va néixer l’any 1956 a Belmonte (Astúries)
carneroMatías Carnero Sojo Secretari General Adjunt Va néixer l’any 1968 a Barcelona
diegoDiego Martínez i Isern Vicesecretari General Va néixer l’any 1959 a Barcelona
camallongaJordi Camallonga i Mateu Secretari d’Organització i coordinador de l’Àrea Interna Va néixer l’any 1957 a Barcelona