Josep M. Àlvarez i Xavier Trias lliuren les claus de 60 pisos de protección oficial a Barcelona

22El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez; l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias; i el secretari d’Habitatge i Millora Urbana de la Generalitat de Catalunya, Carles Sala; faran demà dissabte, 15 de juny, el lliurament de les claus corresponents a una nova promoció de protecció oficial edificada per la cooperativa d’habitatge del sindicat, Qualitat, al 22@ de la ciutat de Barcelona.

A les 11:50 hores tindrà lloc la visita a un dels habitatges lliurats. A les 12 hores es donarà inici a l’acte amb els parlaments, i a les 12:35 hores (aprox.) tindrà lloc el lliurament de les claus als membres de la cooperativa.

La nova promoció contruïda a Barcelona compta amb 60 habitatges socials en règim general, i està situada al carrer Ciutat de Granada amb el carrer Sancho d’Àvila, en el districte del 22@.

Malgrat la situació econòmica desfavorable que vivim, Qualitat Habitatge Social continua lluitant contra les dificultats de l’accés a un habitatge digne i assequible per part de les classes socials amb menys poder adquisitiu.

Acte lliurament promoció HPO Qualitat a Barcelona

DIA: dissabte, 15 de juny.
HORA: 11:50 visita pis. A les 12 hores, inici de l’acte.
LLOC: Ciutat de Granada, 115-117 (amb carrer Sancho d’Àvila). Barcelona.