garantia-55-bannerUn total de 149 mocions aprovades pels ajuntaments, que representen 5,4 milions de ciutadans i ciutadanes

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, durà demà a la Subdelegació del Govern a Barcelona les mocions aprovades per diferents ajuntaments en relació a la proposta de rescat dels aturats i les aturades majors de 55 anys elaborada pel nostre sindicat.

‘Garantia +55’ és una proposta integral de la UGT de Catalunya per oferir un rescat a les persones més grans de 55 anys que, en aquests moments, fruit de la conjuntura actual, necessiten una sortida present, en forma de prestació econòmica, i futura, en forma de pensió digna.

Fins aquest moment, la proposta compta amb el recolzament de 149 ajuntaments, que ja n’han aprovat la moció, entre els quals es troben els ajuntaments de les quatre capitals de província. Aquests consistoris representen més de 5,4 milions de ciutadans i ciutadanes, entre els quals gairebé 617.000 tenen entre 55 i 64 anys. També s’hi han sumat set consell comarcals i dues Diputacions.

Presentació mocions Garantia +55

DIA: 16 de desembre.
HORA: 10 hores.
LLOC: registre Delegació del Govern. Mallorca, 278. Barcelona.

2 comentaris a “Josep M. Àlvarez, presenta a la subdelegació del Govern les mocions de la Garantia +55

1. Moltes gràcies per aquesta iniciativa.
    Tinc 56 anys, 33 anys cotitzats i no rebo cap tipus d’ajuda.
    Des del 2012 que vaig acabar la prestació, només he pogut treballar sis mesos al 2014. A la meva edat i dona ho tinc molt malament i gràcies al PP desemparada total per a la meva jubilació.