La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort de Luis Fuertes, primer secretari general del sindicat després de la Dictadura

El nostre sindicat lamenta profundament la mort de Luis Fuertes Fuertes, primer secretari general de la UGT de Catalunya després de la dictadura franquista, entre els anys 1976 i 1982. Nascut a Lleó, el 1967 s’instal·là a Barcelona i començà Continua llegint

Camil Ros assistirà demà a Barcelona a l’acte en record i solidaritat amb les víctimes dels atemptats terroristes del 17 d’agost de 2017

Publicat el 16 agost, 2018 Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya, assistirà demà a Barcelona a l’acte en record i solidaritat amb les víctimes dels atemptats terroristes del 17 d’agost de 2017, que tindrà lloc a la Continua llegint

HOMENATGE JUBILATS COMARQUES GIRONINES

20180613_122012

La UJP-UGT Comarques Gironines va retre homenatge als companys Salomón Ferrer Marqués, Robert Rivera Aroca, Angelines Pérez Valdezate, Antoni Ferrer Llovera, Carmina Lázaro Alaya, Serapio Luján Espada, Assumpció Rodríguez Pérez, Ramón AlagardaMontroy i Jesús González Navarro, en reconeixement Continua llegint

Jornada “Formas atípicas o precarias de empleo y su proyección en el sistema de pensiones, con especial enfoque de género”

Us recordem que la UGT de Catalunya, amb el suport del Grup d’Estudi sobre Pensions Suficients, Seguretat Social i Democràcia de la Fundació Largo Caballero, hem organitzat la jornada “Formas atípicas o precarias de empleo y su proyección en el sistema de pensiones, Continua llegint

Una vídua ingressa de mitjana 9.225 euros menys per any que un home jubilat

IMG-20170227-WA0006

La UGT de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia Internacional de les Vídues que se celebra demà, 23 de juny, i volem denunciar l’escassa protecció d’un col·lectiu que amb el seu esforç i generositat ha fet créixer el nostre país. Malauradament Continua llegint