25N: Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones

La UGT del Baix Llobregat ha organitzat la jornada ‘STOP violència masclista’, en què hi han participat, entre d’altres, la consellera de Justícia, Ester Capella; la degana del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Maria Eugènia Gay, i l’alcaldessa de Sant Boi, Lluïsa Moret. Us en fem un resum en aquest vídeo.

Així mateix, us animem a participar de la manifestació unitària convocada per Novembre Feminista que aquest diumenge sortirà a les 11.30 de la plaça Universitat (Barcelona). Aquí trobareu tots els actes i activitats que organitzem entorn el 25N.

25N: Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones

Aquesta és la fotografia del mosaic humà que hem fet aquest matí en el marc del 25N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones.

Expressem el nostre més ferm rebuig davant tota violència masclista. Les xifres mostren que el problema, lluny de desaparèixer, s’ha fet crònic i constant any rere any: 1 de cada 5 dones va ser víctima d’alguna violència masclista a Catalunya el 2016, 9 dones van ser assassinades el 2017 i ja són 6 les víctimes mortals el 2018. Llegiu el manifest.