ASSEMBLEA COMARCAL DEL BARCELONÈS NORD

Avui dimecres 17 de març de 2021, s’ha celebrat a Badalona, l’assemblea comarcal del Barcelonès Nord.

L’assemblea ha estat iniciada pel secretari d’organització d’UGT Catalunya David Papiol i S’ha recordat la memòria dels companys i companyes desapareguts en la darrera etapa, entre ells l’anterior secretari general de la UJP-UGT de Catalunya. Manel Gómez Ramírez.

El delegat comarcal de la UJP –UGT del Barcelonès Nord Albert Borràs, ha intervingut
explicant la col·laboració dels jubilats i jubilades en el funcionament de la delegació comarcal i defensant els interessos dels jubilats/es, coincidents amb els de l’afiliació en actiu. Ha relatat la problemàtica pel que fa a pensions, sanitat, atenció dependents… fent una crida a la col·laboració dels delegats i delegades per promoure la continuïtat a l’afiliació una vegada arribin a la jubilació amb els avantatges que signifiquen els serveis i la participació en la UJP-UGT.

La companya Reyes que ha estat ratificada com a responsable de la Delegació territorial del Barcelonès Nord, ha reconegut la tasca de la UJP-UGT, i també ho han fet els delegats/es a les seves intervencions i de manera especial el responsable de la RM Òscar Minguillón.

Ha tancat l’acte el secretari  general d’UGT Catalunya Camil Ros, sobre els objectius sindicals (retirada de les reformes laborals i de pensions i pujada de l’SMI) i les mobilitzacions per aconseguir-los en l’horitzó del 1r de maig.