Assemblea de la delegació de l’Hospitalet de Llobregat de la RMB

La UJP-UGT de Catalunya ha participat a l’assemblea de la delegació de l’Hospitalet de Llobregat de la RMB, celebrado en el Centre cultural Bellvitge el día 15/3/2021.

L’assemblea ha estat iniciada pel secretari d’organització d’UGT Catalunya i S’ha recordat la memòria dels companys desapareguts en la darrera etapa, entre ells el anterior secretari general de la UJP-UGT de Catalunya. Manel Gómez Ramirez.

Per part de la Unio de Jubilats y Pensionistes  de UGT de Catalunya han intervingut,el delegat comarcal de l’Hospitalet de Llobregat, el company José González Benítez, deixant palesa la participació en l’afiliació dels jubilats a la localitat i reclamant atenció per la greu situació sanitària i la necessària protecció de la salut reforçant el programa de vacunació.

El secretari de la RM. UJP-UGT de Catalunya José Manuel Ocaña qui ha promogut la participació dels delegats desde les empreses per la continuïtat en l’afiliació dels que arriben a la jubilació amb els avantatges que implica i la possibilitat de continuar en l’activitat sindical en aquesta nova etapa.