Clausura de la 21a edició de la Fira Gran (fira de la gent gran de Catalunya)

Dissabte passat es va clausurar la 21a edició de la Fira Gran (fira de la gent gran de Catalunya), que s’ha celebrat a Barcelona del 12 al 15 de juny de 2019.

Han estat tres dies intensos en què la UJP-UGT de Catalunya, des del seu estand, ha pogut entregar material informatiu sobre temes relatius a la gent gran, especialment en temàtiques socials com són les pensions, dependència, sanitat, etc., i s’ha informat de les accions que des de la UJP-UGT s’estan portant a terme per defensar aquests drets.

En l’Acte d’inauguració de Fira Gran 2019, han visitat el nostre estand Chakir el Homrani Lesfar, conseller de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, Laia Ortiz Castellví, Tinenta d’Alcaldia de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, Laura Martínez Portell, vicepresidenta segona i presidenta de l’Àrea d’Atenció a les Persones de la Diputació de Barcelona, i Sílvia Ramis, directora general del Grup Mémora.

Dels nombrosos actes en què hem participat la UJP-UGT de Catalunya, volem destacar-ne els següents:

12 de juny, acte de lliurament dels Premis Fira Gran, el Secretari General de UJP Manel Gomez va lliura el Premi Fundació Fira Gran 2019 en l’Àmbit Professional: Sr. JOAN MAJÓ, per la seva reconeguda trajectòria en el camp de les noves tecnologies i la política

12 de juny, col·loqui sobre el maltractament de les persones grans

13 de juny, col·loqui sobre l’Envelliment actiu

14 de juny, col·loqui sobre la mort digna

La presentació de la Plataforma en Defensa del Drets a l’Atenció de les Persones Dependents

Finalment, la UJP vol agrair als membres del Secretariat Nacional i a les Federacions de la UGT la seva col·laboració i el seu suport pel material aportat a l’exposició. A tots els afiliats i simpatitzants que ens han visitat, i un agraïment especial per als companys de les delegacions d’UJP del Baix Llobregat, l’Hospitalet de Llobregat, Barcelonès Nord, Nou Barris i el Maresme, pel seu soport personal presencial durant els dies de fira.