Comissió Executiva

Manuel Becerra Hormigó, Secretari General

florenci

Nascut en Ronda (Málaga), jubilat del sector financer.
Llicenciat en Història per la Universitat de Barcelona.
Membre del comitè d’empresa del BBVA (1978).
Coordinador del col·lectiu de prejubilats i jubilats de la secció sindical del BBVA Catalunya (2009-2011).
Secretari de Política social, Estudis i documentació de la UPJP-UGT de Catalunya (2011-2012).
Secretari de Política social de la UJP-UGT de Catalunya (2018-2020).

Florenci Cepero Hernandez, Secretari  d’Organització

florenci

Nascut a Barcelona, el 4 de març de 1946. Metal·lúrgic de professió, el gener de 1970 comença a treballar a l’empresa “Rètols Roura“, el 1986 és elegit membre del comitè de l’empresa a la candidatura presentada per la UGT.

Durant aquests anys i fins a la seva jubilació va representar la UGT com a secretari del comitè d’empresa, president del comitè d’ermpresa, delegat de prevenció de riscos laborals i secretari general de la secció sindical d’UGT de Rètols Roura (Roura & Cevasa).

Un cop jubilat, és elegit secretari de la Regió Metropolitana al Congrés de la UPJP–UGT de Catalunya.

El 2018, assumeix la secretaria d’organització, càrrec del qual ha estat reelegit en el 7è congrés de la UJP-UGT de Catalunya, celebrat el dia 26 de novembre de 2020.

Domingo Parejo Garcia, Secretari d’Administració i Formació

florenci

L’any 1978 va ser membre de la secció sindical i del comitè d’empresa de MACOSA, fins a l’any 1992.

Membre de la secció sindical de la UGT en l’empresa ALSTOM fins a l’any 2005.

Ha format part del Tribunal Laboral de Catalunya com a Tècnic d’Organització del Treball i Conciliador d’aquest Tribunal.

Secretari General de la FCEDF (Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat  Física).

Secretari de Política social de la UJP-UGT de Catalunya.

El 2018 asumeix la secretaria d’administració i formació, càrrec en el qual ha estat reelegit en el 7è congrés de la UJP-UGT de Catalunya, celebrat el dia 26 de novembre de 2020.

Maria Àngels Gómez Cámara, Secretària de Política Social i d’Igualtat

lleixa-secretari organització

Va nèixer el 1952, a Barcelona, s’afilià a UGT el 1975 i és elegida membre del comitè de l’empresa de Pompes Fúnebres del Baix Llobregat (ALTIMA).

El 1979 és elegida com a presidenta del comitè d’empresa i delegada d’igualtat, representant a la UGT a la mateixa empresa fins a la seva jubilació el 2014.

En jubilar-se passa a formar part de la UJP-UGT del Baix Llobregat, com a responsable d’igualtat, càrrec que ha desenvolupat fins a la seva elecció en el 7è congrés de la UJP-UGT de Catalunya, celebrat el dia 26 de novembre de 2020.

José Manuel Ocaña López, Secretari Regió Metropolitana i Difusió

nuria

Nascut a Lucena (Córdoba) l’any 1957, la seva família es va traslladar al barri de Bellvitge a l’Hospitalet de Llobregat a on va residir desde 1964. Estudiant en el Institut Torras i Bages d’aquesta ciudad, on va fer estudis nocturns, continuats desprès fins a la Universitat Central de Barcelona en la llicenciatura de Geografia i Història. Començant  a treballar en el 1973 en diferents empreses, en 1975 guanya per oposició una plaça a la banca pública, afiliant-se a la FEBASO-UGT en 1977. Després de ser elegit representant sindical ha participat en la comissió executiva de la secció sindical a Catalunya i posteriorment com a responsable d’acció sindical i previsió social de la secció sindical estatal de la entidad financera que ha dirigit com a secretari general durant el periode 2011-2019, en la FeS i FeSMC.