Comitè Nacional Extraordinari de UJP-UGT de Catalunya

La Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya va celebrar un Comitè Nacional Extraordinari el dilluns, 30 de setembre de 2019.

El Comitè Nacional es va iniciar a les 10.30 hores a la seu de la UGT de Barcelona, a la sala de les Brigades Internacionals, i amb un únic punt de l’ordre del dia:

Proposta de convocatòria del 7è Congrés Ordinari de la UJP- UGT de Catalunya.

El Comitè va comptar amb l’acreditació de 58 delegats i delegades, que suposen el 77% dels membres del Comitè.

L’acte va comptar amb la presència de la secretaria d’Organització del Secretariat Nacional de Catalunya, Núria Solé, i del secretari general de la UJP-UGT Estatal, Anatolio Díez.

Un cop constituïda, la Mesa del Comitè va donar la paraula a la companya Núria Solé, qui en la seva intervenció va donar la benvinguda al company Anatolio i a tots els delegats i delegades, i els va animar a seguir treballant per recuperar els drets socials perduts, amb la mateixa força de sempre i amb els valors de la UGT.

Seguidament, el secretari d’Organització, Florenci Cepero, va presentar la proposta de convocatòria del 7è Congrés Ordinari de la UJP-UGT de Catalunya,

A continuació, es va obrir un torn de paraules d’aclariments sobre alguns apartats de la proposta, que va ser aprovada per unanimitat.

A continuació, la Mesa va donar la paraula al secretari general de la UJP-UGT estatal, Anatolio Díez, que va fer una àmplia anàlisi de la situació creada arran de la convocatòria de noves eleccions generals i la repercussió que a curt termini podria tenir en els temes socials, pensions, llei de dependència, etc., amb un govern en funcions.

La Mesa del Comitè va rebre una proposta de resolucions presentada per Pedro Tomàs Fernández Buendia, secretari general de UJP-UGT del Baix Llobregat, que va ser aprovada per unanimitat.

Va tancar l’acte el secretari d’Organització de la UJP-UGT de Catalunya, Florenci Cepero, donant les gràcies als delegats i delegades per la seva participació en l’acte.

Resolució C.N.