La UJP-UGT de Catalunya ret homenatge a JuanRamónMorante

dav

Dins dels actes commemoratius dels 130 anys de la UGT i els 40 de la UJP, la Unió de Jubilats i Pensionistes d’UGT de Catalunya va retre divendres passat 22 de febrer un merescut homenatge a Juan Ramón Morante, en reconeixement a un home que ha dedicat la seva vida a la defensa dels drets socials des de la seva UGT, i que als 92 anys continua obrint cada dia les portes de la Unió de Jubilats i Pensionistes a Mataró.

Entre familiars i amics vam ser molts els quivam acompanyar en Morante en el seu homenatge, però volem destacar, en aquest petit resum, les persones que en nom de tots els presents li van dedicar unes paraules.

Presentats per Miguel Muñoz, secretari comarcal de la UJP Maresme, van prendre la paraula:
l’alcalde de Mataró, David Bote,l’exalcalde de Mataró, Manel Mas,l’historiador, Josep Puig,el secretari de la unió de la UGT Maresme, Lluís Torrens i el secretari de la UJP-UGT estatal Anatolio Díez. Tots ells van glossar la lluita i el compromís social de Morante.

Finalment, el secretari general de la UJP-UGT de Catalunya, Manel Gómez, li va fer lliurament d’una placa commemorativa així com d’un número de la revista DIGUEM especialment dedicada a Juan  Ramón Morante.

diguem_especial_morante_2018_web

IMG-20190222-WA0161IMG-20190222-WA0165IMG-20190222-WA0154IMG-20190222-WA0163davburst