Lamentem profundament la mort del company Eduard Espinoso

La UGT de Catalunya i la Unió de Jubilats i Pensionistes del nostre sindicat està avui de dol per la mort del company Eduard Espinoso Guspi, qui des del 2013 va ser vicesecretari general de la UJP. Ens deixa un home amable i  dialogant, sempre amb voluntat de participar a la feina sindical.

Afiliat a la UGT als anys 80, Espinoso va ser treballador de l’empresa PEPSICO (Matutano-Pepsi) durant 35 anys, on des del 2000 va ocupar el càrrec de secretari general de la secció sindical. En el període 2004/2005 aquesta secció sindical té la iniciativa de formar la secció sindical estatal (coordinador estatal) de la qual forma part com a delegat sindical estatal, compaginant aquest càrrec amb el de president de comitè d’empresa de l’agrupat provincial de Barcelona fins l’any 2011, mentre col·labora també en les tasques d’organització de la FTA/FITAG i posteriorment col·laborant en l’àmbit de les eleccions sindicals. Al 2013 entra a formar part de la Unió de Pensionistes i Jubilats de la UGT de Catalunya com a vicepresident general.