Reunió del Consell de la delegaciód’APG a Vilanova i la Geltrú

Aquest dissabte dia 7 de juliol 2019, la delegació de la UJP-UGT de l’Anoia-Penedès-Garraf, ha reunit el seu Consell. La reunió ha començat a les 11 h i ha comptat amb la presència de Manel Gómez, Florenci Cepero i Manuel Becerra, secretari general, d’Organització i de Política Social, respectivament, de la Comissió Executiva de la UJP-UGT de Catalunya.

El Consell ha tractat temes com: el pròxim Congrés de la Gent Gran de Catalunya, informació dels acords del Comitè Estatal celebrat a Madrid els dies 18 i 19 de juny i una pinzellada sobre els pròxims processos congressuals.

A les 13 h, el secretari de la delegació, Francisco Criado, ha donat per finalitzat el Consell, donant les gràcies per la seva presència i participació als membres de la Comissió Executiva de la UJP-UGT de Catalunya.

Posteriorment s’ha celebrat als jardins del sindicat un menjar de germanor, on hem pogut degustar una paella cuinada pels companys i companyes de la delegació.

El secretari general, Manel Gómez, en nom de la Comissió Executiva, agraeix i felicita els companys i companyes de la delegació per l’organització de l’acte, i per haver-nos permès gaudir d’un dia molt especial.