L’aplicatiu de la borsa d’interins docents de la Generalitat es col·lapsa els primers dos dies

La FETE-UGT de Catalunya denuncia que el caos generat pel Departament d’Ensenyament genera angoixa al col·lectiu

Ahir es va obrir el procediment telemàtic per inscriure’s a la borsa d’interins docents del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. La Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya denuncia que des de primera hora del matí (9 hores) fins avui mateix, el servidor ha estat col·lapsat i és impossible accedir-hi. Després de tres anys amb les llistes tancades la Generalitat no ha tingut present el volum de demanda i el servei no ha pogut atendre les persones que han volgut accedir per inscriure’s.

L’aplicatiu de la Generalitat està comportant una indignant situació de caos i angoixada als interins i substituts durant aquests dos dies. Cal recordar que la majoria són persones que es troben a l’atur i intenten accedir a la borsa per primera vagada, i la ineptitud del Departament afegeix més nerviosisme.