L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya celebra la VIII Assemblea Nacional

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya celebra demà dissabte, 9 de novembre, la seva VIII Assemblea Nacional, sota el lema “Ara és l’hora, Avalots!”. Un centenar de joves (afiliats i afiliades a l’Avalot i a la UGT de Catalunya fins als 32 anys) assistiran a l’assemblea, l’espai de participació i de debat de l’organització, on s’ha d’aprovar la gestió d’aquest mandat, així com marcar les línies de treball i escollir els responsables per als propers tres anys.

L’assemblea de demà suposarà el comiat de Daniel García després de tres anys com a portaveu nacional de l’Avalot.

La cloenda, que és la part pública de l’assemblea, començarà a les 19 hores amb la proclamació de la nova Coordinadora Nacional i comptarà amb les intervencions de:

• Antoni Reig, director general de Joventut de la Generalitat de Catalunya.
  • Cesc Poch, secretari comarcal de la UGT d’Osona, en representació de les unions territorials del sindicat.
  • Joan Moreno, secretari general de la Federació de Transports de la UGT de Catalunya, en representació de les federacions del sindicat.
  • Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya.
  • Portaveu nacional entrant de l’Avalot.

L’assemblea tindrà lloc a la Sala d’Actes del sindicat (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona).
Més informació: www.avalot.cat.