L’AVALOT organitza la “Death Fashion Work” davant la botiga de MANGO a portal de l’Àngel

mangoUna desfilada de roba tacada de sang per denunciar la mort de treballadors del tèxtil a Bangladesh i la persecució sindical d’aquestes empreses a casa nostra

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya celebrarà demà davant la botiga de MANGO del Portal de l’Àngel de Barcelona la “Death Fashion Work”, una acció de protesta per la tràgica mort a Bangladesh de centenars de treballadors i treballadores que fabricaven roba per a marques occidentals en condicions precàries.

En aquesta desfilada de models amb roba tacada de sang, l’Avalot denunciarà quines són les empreses que exploten mà d’obra barata i precària a l’estranger i quines són les seves condicions laborals, així com la persecució sindical que apliquen algunes d’aquestes empreses també al nostre país, i farà una crida a la responsabilitat dels consumidors i les consumidores.

Després de l’acció el portaveu Nacional de l’Avalot, Daniel García, farà declaracions als mitjans de comunicació.

Acció Avalot: ‘Death Fashion Work’

DIA: dimarts, 7 de maig de 2013.

HORA: 12 hores.

LLOC: MANGO (Portal de l’Àngel, 7, Barcelona).