L’èxit de la vaga indefinida posa la direcció de Hewlett Packard contra les cordes

hp3Els principals clients d’HP es queixen per la manca de servei des de dilluns

Aquesta tarda tindrà lloc a Madrid una nova reunió de mediació entre la direcció de Hewlett Packard i els sindicats (UGT, CCOO i CGT). Una reunió que ve precedida per l’èxit de la vaga indefinida que des del passat dilluns duen a terme els treballadors i treballadores a Hewlett Packard com a mostra de rebuig a la decisió de la direcció d’aplicar la nova reforma laboral per les plantilles d’HP Outsourcing i HP Consultoria i Aplicacions, que afecta més de 2.300 treballadors arreu de l’Estat, dels quals, més de 800 a Catalunya.

A casa nostra, més del 90% de la plantilla de Hewlett Packard s’ha sumat a la vaga indefinida, aconseguit aturar els serveis als principals clients de la companyia. En aquest sentit, la direcció de l’empresa està rebent la pressió d’aquest clients per la manca de servei, clients de gran envergadura, com La Caixa, RACC, Banc Santander, BBVA, CaixaBank, Gas Natural, etc.

El seguiment no només ha estat massiu als centres de treball. Els treballadors i les treballadores també s’han sumat massivament a les concentracions davant de les seus d’aquests clients, a qui han volgut fer conèixer la situació per la que passa la plantilla del seu subministrador de serveis.

Demà, 6 de juny, a les 8 hores del matí, els treballadors es tornaran a concentrar davant les portes del centre de Hewlett Packar a Sant Cugat. A les 12 hores està prevista una concentració davant la seu de Gas Natural a Barcelona.