La comunitat educativa convoca mobilització “Per l’educació pública de Catalunya, cap retallada”

Front les continues agressions que està patint l’educació pública amb el pretext de la crisi econòmica, la Comunitat educativa de Catalunya fa una crida a les famílies, estudiants, professionals de l’educació i a tota la ciutadania a mobilitzar-se participant en la concentració del proper dissabte, 11 de febrer, a les 17 hores, per  denunciar els efectes que estan tenint les retallades sobre el model educatiu públic.

Retallades que estan afectant les polítiques educatives socials i laborals, vulnerant drets que posen en perill la igualtat d’oportunitats, la cohesió social i, per tant, el futur dels nostres infants i joves. El pressupost d’Ensenyament de la Generalitat per al 2012 és inferior al del 2007 tot i comptar amb 150.000 alumnes més ara que fa cinc anys. Reclamen per a l’educació prioritat en la despesa pública  perquè és una de les claus per construir el futur.

Convoquem, doncs, a  les famílies, estudiants, professionals de l’educació  i a tota la ciutadania a la concentració que tindrà lloc a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona el proper dissabte, 11 de febrer, a les 17 hores.

Cal dir PROU! No volem aquests pressupostos!

Col·lectius convocants:

Associació d’Estudiants Progressistes (AEP), Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC), Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS), Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES),  Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC), Federació d’Ensenyament de CCOO, Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC), Federació d’Ensenyament (FETE) de la UGT de Catalunya, Sindicat d’Estudiants (SE), Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC), USTEC·STEs (IAC).