La comunitat educativa convoca una mobilització: “per l’educació pública , cap retallada”

Avui a les 17 hores, roda de premsa a la seu de la FAPAC

Front les continues agressions que està patint l’educació pública amb el pretext de la crisi econòmica, la comunitat educativa de Catalunya fa una crida a les famílies, estudiants, professionals de l’educació i a tota la ciutadania a mobilitzar-se en una concentració, el proper dissabte 11 de febrer, a les 17 hores, per  denunciar els efectes que estan tenint les retallades sobre el model educatiu públic.

Les retallades de la Generalitat estan afectant les polítiques educatives socials i laborals, vulnerant drets que posen en perill la igualtat d’oportunitats, la cohesió social i, per tant, el futur dels nostres infants i joves. El pressupost d’Ensenyament de la Generalitat per al 2012 és inferior al del 2007, tot i comptar amb 150.000 alumnes més ara que aquell any. Reclamen prioritat en la despesa pública  per a l’educació, perquè és una de les claus per construir el futur.

La comunitat educativa de Catalunya convoca una roda de premsa avui dilluns, 6 de febrer, a les 17 hores, a la seu de FAPAC per presentar la convocatòria de mobilització: “Per l’Educació Pública de Catalunya, cap retallada”.

Aquestes entitats són:

Associació d’Estudiants Progressistes (AEP), Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC), Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS), Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES),  Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC), Federació d’Ensenyament de CCOO, Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC), Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya, Sindicat d’Estudiants (SE), Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i USTEC·STEs (IAC).

Roda de premsa: mobilització per l’educació pública

DIA: dilluns, 6 de febrer
HORA
: 17 hores
LLOC
: FAPAC (c. de Cartagena, 245, àtic 2a – Barcelona).