La comunitat educativa de Catalunya es manifestarà aquest dissabte contra les retallades

Roda de premsa dijous 19 d’abril a les 11,30h, a la seu de FAPAC

La comunitat educativa de Catalunya convoca per al proper dijous 19 d’abril, a les 11.30 h, una roda de premsa per anunciar la convocatòria de manifestació: “Per l’Educació Pública de Catalunya, cap retallada!”, que tindrà lloc el proper dissabte, 21 d’abril, a les 17 hores a Barcelona. La manifestació s’iniciarà a la plaça d’Urquinaona i finalitzarà a la plaça Sant Jaume.

La manifestació del proper dissabte està convocada per:

Associació d’Estudiants Progressistes (AEP) – Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) – Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS) – Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES) – Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) – Federació d’Ensenyament de CCOO – Federació d’Ensenyament de CGT – Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC) – FETE-UGT – Sindicat d’Estudiants (SE) – Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) – USTE-STEs (IAC).

Roda de premsa convocatòria manifestació comunitat educativa

DIA: dijous, 19 d’abril.
HORA: 11:30 hores.
LLOC: seu de la FAPAC. Cartagena, 245. Àtic 2ª. Barcelona.