La Comunitat Educativa en defensa de l’educació pública: Ni LOMCE, ni retallades

Roda de premsa demà divendres, 19 d’abril, a les 11h a la seu de FAPAC

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa de Catalunya (MUCE) convoca una roda de premsa demà divendres, 19 d’abril, a les 11 hores, a la seu FAPAC (c. de Cartagena, 245, àtic 2a, Barcelona), per presentar la setmana de lluita a l’educació, que està convocada a tot l’Estat del 22 al 28 d’abril contra la LOMCE i les retallades.

El principal objectiu del MUCE és vetllar i defensar l’educació pública i la seva qualitat, perquè estimem l’escola pública. Per això rebutgem absolutament tant les polítiques de retallades a l’Educació com la normativa que vol desplegar la LOMCE.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE):
Associació d’Estudiants Progressistes (AEP) – Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) – Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS) – Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES) – Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) – Federació d’Ensenyament de CCOO – Federació d’Ensenyament de CGT – Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC) – Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya – Sindicat d’Estudiants (SE) – Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) – USTEC-STEs (IAC) .