La comunitat educativa lliura el butlletí de notes a la consellera Rigau

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa avalua demà les polítiques educatives instades i dirigides per la consellera

A l’educació és temps d’avaluacions. I després d’un curs tan convuls i marcat per les retallades a l’educació, la comunitat educativa catalana presenta l’avaluació de les mesures polítiques instades i dirigides per la consellera d’Ensenyament, Irene Rigau.

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) convoca els mitjans de comunicació demà, 20 de juny, davant del Departament d’Ensenyament, a la Junta d’Avaluació més àmplia i col·lectiva de Catalunya, amb la participació de tots els àmbits de la comunitat educativa. Durant l’acció, els convocants presentaran els resultats de l’avaluació de les polítiques educatives instades i dirigides per Rigau i lliuraran simbòlicament el butlletí de notes de la consellera.

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) està format per: Associació d’Estudiants Progressistes (AEP) – Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) – Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS) – Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES) – Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) – Federació d’Ensenyament de CCOO – Federació d’Ensenyament de CGT – Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC) – FETE-UGT – Sindicat d’Estudiants (SE) – Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) – USTE-STEs (IAC).

Avaluació + lliurament butlletí de notes consellera Rigau

DIA: Dimecres, 20 de juny.
HORA: 12 hores.
LLOC: Davant del Departament d’Ensenyament. Via Augusta, 202. Barcelona.