etuc_vermell

La confederació europea de sindicats (CES) va donar suport a la vaga general del 29M. Aquesta vaga general convocada per les organitzacions sindicals contra la reforma laboral aprovada recentment.

La nota de la CES destaca que les reformes dels mercats de treball aplicades per nombrosos països europeus i particularment per l’estat espanyol la preocupen especialment. Són injustes i inacceptables  perquè ataquen les polítiques de protecció social, el dret del treball i la negociació col·lectiva.
Els dirigents polítics espanyols, pressionats per les exigències de la UE, segueixen una lògica insensata que no farà si no conduir-nos a la recessió i a un augment de l’atur. Un diàleg social constructiu és indispensable per impedir que els treballadors i treballadores siguin els que paguin les conseqüències d’aquesta crisi.

La confederació europea de sindicats està i estarà al costat dels treballadors espanyols en la seva lluita en defensa del dret del treball, la negociació, el diàleg i la democràcia, i contra el desmantellament de la cohesió social.