La contractació més habitual de joves del Vallès Oriental durant el 2015 va ser per dies o setmanes

OTGLa UGT i l’Avalot presentaran dilluns davant de l’OTG Granollers – Perifèria l’informe ‘Tu marxaries de casa sabent que…?’

La UGT del Vallès Oriental i l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya presentaran en roda de premsa el proper dilluns, 20 de juny, l’informe “Tu marxaries de casa sabent que..?”.

En ell, el nostre sindicat denuncia la impossibilitat dels joves per emancipar-se i desenvolupar un projecte de vida propi, ja que la contractació més habitual de joves de la comarca durant l’any 2015 va ser per dies o setmanes. Concretament, el 49,20% del total de la contractació temporal de joves vallesans va ser de durada inferior o igual a un mes.

La roda de premsa tindrà lloc a les 10.30 hores davant de l’Oficina de Treball de la Generalitat Granollers – Perifèria, i hi intervindran Òscar Riu, secretari comarcal de la UGT del Vallès Oriental, Afra Blanco, portaveu Nacional de l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya.

Roda de premsa informe Avalot contractació

DIA: dilluns, 20 de juny de 2016

HORA: 10.30 hores

LLOC: davant de l’OTG Granollers – Perifèria (Avinguda de Marie Curie, núm. 25-27 de Granollers).